torsdag den 2. september 2010

Savl away, min dreng!

Lille Louis er tilsyneladende kommet i savle alderen... Og jeg skal da lige love for, at han giver den max gas. Nogle gange er det som om, han sidder og samler en helt masse savl/spyt i munden og så pludselig indser, at nu kan der ikke være mere i munden, hvorefter han åbner gabet og lader savlfloden oversvømme blusen i løbet af få sekunder. Ja, jeg begriber ærligt talt ikke, hvordan det lader sig gøre. Jeg har dog opgivet at finde den fysiologiske forklaring på problemet og valgt en mere praktisk tilgang - indtil videre er det blevet til disse tre savlesmække. Særligt er jeg vildt med Rasmus Klump udgaven og tænker, jeg må på jagt i genbrugsbutikker efter flere søde motiver, som kan bruges til endnu flere savlesmække, for noget siger mig, at den unge mand ikke har tænkt sig at stoppe oversvømmelserne foreløbig :)

3 kommentarer: