onsdag den 1. september 2010

"Din blog er dødsyg!"

Sådan lød det i går, da jeg mødtes med en veninde, som jeg ikke havde set i 1,5 år. "Du opdaterer den ikke tit nok.", "Du skal opdatere den hver dag og gerne flere gange om dagen."... "eller i det mindste lægge et billede op." "Din blog er den kedeligste af alle dem, jeg følger."

Ja, hvorfor dog sige det med blomster, når man lige så godt kan være hudløst ærlig :)

På opfordring kommer der hermed et billede - et billede af en bold, som jeg har lavet til min venindes lille datter. Ja, kritik er åbenbart takken man får for at bruge sin tid på at sy fin gave til lille datter i stedet for at opdatere bloggen ;)

Tak, Janni, for et gedigent spark bagi!


2 kommentarer:

  1. Sådan! Endelig var der noget at komme efter:)Og TAK for den flotte bold!

    SvarSlet
  2. Der er sgu noget over folk som ikke lægger finger i mellem...;)
    Men der er roser fra mig, jeg syntes det er nogle sjove indlæg du skiver...

    SvarSlet