fredag den 13. august 2010

Louis er blevet beg(r)avet med lækre sager!

Nu er det vist på tide, at jeg skriver lidt på bloggen igen. Det har stået lidt stille den sidste uges tid, da jeg har været godt og grundigt træt ovenpå min søns barnedåb. Han er simpelthen blevet så begavet, og jeg vil gerne dele lidt af høsten med jer :)


Han har fået alt fra bøger, penge og tøj til sættekasse, puf og højstol.


En flot sættekasse med retrotapeter, som passer perfekt ind på Louis' værelse.
Uglen er fra Züny og er en dørstopper/bogholder - den fås også i mange andre dyr, som nok komme på ønskesedlen i fremtiden.
En super fed ugleuro blev det også til - synes den er super lækker. Særligt pga. blomsterstofferne!
Den hæklede trækelefant er fra Sebra, og den er lige i min ånd - jeg har altid været stor Far til fire fan, men har aldrig selv haft en trækelefant, men nu har min søn - HURRA!



Han fik også denne skønne puf i patchwork. Den er super lækker og endnu engang fyldt med lækre blomsterstoffer :)


Han fik også disse lækre heldragter fra Småfolk - jeg elsker deres designs :)




2 kommentarer:

  1. Ja det var nogle lækre gaver han fik!

    SvarSlet
  2. Hold da op nogle skønne skønne gaver han har fået sig, er særligt vildt med toget med navn :) Tillykke med ham...

    /Maria

    SvarSlet