onsdag den 4. august 2010

Man må kravle før, man kan gå

Ja, jeg blev jo gruppepresset noget så gevaldigt i mødregruppen i går, og selvom det endnu ikke er blevet til hjemmebagte øko-boller og friske smoothies, er det ikke ensbetydende med, at jeg ligger på den lade side. Næh nej, du - jeg har powershoppet, været effektiv (læs: impulsiv) om man vil og lavet en investering, som forhåbentlig kan gavne min position i mødregruppen på længere sigt. Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag, og det samme gælder min overskudsagtige supermom-facade. Jeg har indset, at man må kravle før, man kan gå, og det gør jeg så med denne nye "gadget", som jeg satser på, vil give et par plusser i bogen, når mødrene kommer på visit med deres skønne børn.


Og så må jeg også lige flashe et par billeder af Louis' værelse. Jeg er selv yderst tilfreds med resultatet - dog er den hjemmelavede sengerand ikke helt færdig, og derfor må et ordentligt billede af sengen lade vente lidt på sig, men mon ikke jeg når det, inden Louis kan kravle.


Jeg elsker Anders And lampen, som er fra min egen barndom. Jeg har dog været nødt til at ombetrække skærmen, da den ikke overlevede de mange år på loftet.

Kommoden er en gammel arvesag, hvor vi har sat nye knopper på, og gyngehesten er fra min kærestes barndom.


Et gammelt staldvindue, som jeg fandt i en genbrugsbutik. Har piftet det lidt op med nogle stofrester.


En IKEA reol, som er blevet malet og tapetseret med tapet fra Ferm Living. Jeg skal vist lige ha' lært, hvordan jeg får billederne til at være ved siden af hinanden i stedet for under hinanden. Bum bum..

Her bor Louis :)

5 kommentarer:

  1. Kom an mødregruppe, siger jeg bare!
    Det er virkelig et fedt børneværelse. Er tosset med lampen. Selv havde jeg en Ole Lukøje lampe som barn :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak :)
    En af mine brødre havde også en Ole Lukøje lampe, men den kan min mor desværre ikke finde. Den er ellers også super fin!

    SvarSlet
  3. Rigtig fint værelse, er vild med reolen :)
    Havde også selv den fine lampe som barn, og kan faktisk tydeligt huske den dag jeg stod med lampen i hånden og tænkte "ej hvor er den grim, den skal da bare UD" og det kom den... og øv for det, nu gad man jo ligesom godt at man havde gemt den!

    SvarSlet
  4. Hej Stine
    Tak for deltagelse af min give away:)
    Du har fuldstændig ret - man skal bare tage det hele i sit egen tempo - ingen pres fra nogen sider....
    Fint værelse din lille dreng har:)

    Og velkommen til blogverden:)
    Glæder mig til at følge dig.

    HIlsner Vicki

    SvarSlet
  5. Maria: tak for den søde kommentar! Og ja - meget ærgerligt med lampen. De står jo i ganske høj kurs i dag :)

    Vicki: Tak for din hilsen :)

    SvarSlet