mandag den 2. august 2010

Selvindsigt

Okay! Her sidder jeg så. Med store ambitioner. Jeg vil være en af de der hippe og overskudsagtige mødre, som lige logger ind på bloggen og opdaterer folket om de fedeste trends eller deler en opskrift på de perfekte økoboller. En hip overskudsagtig mor som flasher billeder af lækre nyindkøbte stilletter eller hjemmelavede kreationer til bettemanden. Ja! Det vil jeg være...
Og her sidder jeg så bag tastaturet kl. 10 om formiddagen med mine (alt for) store ambitioner og kigger ned af mig selv. Med mælkeskjolder på min hvide top, ammeindlæg som ikke sidder, hvor de oprindeligt blev placeret, men nu snarere sidder midt på maven, hvide tennissokker trukket godt op over anklerne, joggingbukser, som slasker over mave såvel som bagdel og nårh ja - ikke mindst - konetrusser, så må jeg vel indse, at der er langt fra super overskudsmor med friskbagt morgenbrød og nylagt makeup til den grumme virkelighed med bleskift, gylp i håret og hår under armene... Jøsses!
Jeg ønsker min blog skal give et ærligt kig ind hos en nybagt mor, som ikke altid har tingene fuldstændigt under kontrol, men som gør sit bedste - også selvom, det ikke involverer økoboller, rengøringsvanvid og hjemmestrikkede sutsko. Denne blog skal være mit fristed, hvor jeg kan skrive om alt mellem himmel og jord - hvad end det er godt eller skidt. Jeg ønsker at dele mine kreative impulser med andre bloggere og samtidig lade mig inspirere til nye og sjove ideer.
Jeg har hermed officielt lavet mit første blogindlæg - jeg håber på mange flere i fremtiden!

7 kommentarer:

  1. Der er brug for folk som dig i blogland, Stine.
    Det kan altså godt blive lige lovligt overskuds-agtigt og lyserødt herinde.
    Jeg ser frem til nogle hudløst, ærlige og sjove indlæg fra din side :)

    Klem, Malene

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende at følge dig! Og super indstilling du har. Man går for hurtigt i baglås hvis man forsøger at opretholde et eller andet glansbilledeideal. Og mine ammeindlæg sidder vist heller ikke på sin plads...

    SvarSlet
  3. Her kan jeg skrive en kommentar.... :o)
    Ja det er sjældent at tingene er perfekte og heldigvis for det!!!! Så lad os få et indblik i livet for en nybagt mor.... :o) og høre de skinbarlige sandheder.... Jeg kan sikkert nikke genkendende til det meste ;o)

    SvarSlet
  4. Skønt (amme)indlæg! Jeg håber også på flere :o)

    SvarSlet
  5. Velkommen til Blogland søde Stine! Glæder mig til at følge dig, når du takler og blogger om det sure og det søde ;)

    KH Helle / En fugl i hånden

    SvarSlet
  6. Åh Stine....
    TAK for "Sig det med blomster" - sluger det råt og elsker den allerede ligeså meget som bogen "Hvor lagde jeg babyen" :-)

    Kh Lykke

    SvarSlet